Zweeds leraar luidt noodklok.

Zweedse leraar spreekt zich uit: ‘op scholen kunnen we de burgeroorlog al zien aankomen’
Ingediend door copywriter op 14 februari, 2017 – 19:23. Onderwijs
Zweden, februari 2017

Leraar geschiedenis en Engels John Dübeck op een Zweedse middelbare school, deelt zijn ervaringen op news site Avpixlat.

zwedenen

Dübeck werkt sinds 2005 in het onderwijs en heeft een van oorsprong linkse achtergrond. Hij hekelt de politieke indoctrinatie die op scholen plaatsvindt: ‘Ook ikzelf heb meegedaan aan inquisitie-achtige pogroms tegen kritisch denkende scholieren, toen ik de media en de politiek nog geloofde. Ik heb daar nu diepe spijt van’.
‘Diverse scholieren willen zich graag tot Zweed laten naturaliseren, maar zijn bang om in hun gemeenschap voor racist te worden uitgemaakt, voor verbroken familierelaties, bang voor doodsbedreigingen, en soms zelfs marteling of moord’.

Meisjes durven hoofddoek niet af te doen; bang voor mishandeling door broer
Dübeck vervolgt: “Ik ken scholieren die zijn verkracht door naasten, maar daarvan geen aangifte durven doen omdat andere familieleden hen dan zouden kunnen vermoorden. Ik ken scholieren die in wijken wonen waar ze niet in moordzaken durven te getuigen, terwijl de leraren hen dan lafbekken noemen. Ik ken scholieren die de hoofddoek niet af durven te doen, omdat ze bang zijn te worden mishandeld of verkracht door mannelijke familieleden. Ik ken scholieren die niet durven te praten over hun religie, omdat ze bang zijn dat groepen scholieren met ISIS-sympathieën hen dan zullen aftuigen. Ik ken scholieren die prima Zweeds kunnen, maar expres met een accent praten, om te voorkomen dat ze worden uitgestoten. Ik ken scholieren die genaturaliseerde Zweden uitschelden voor ‘fucking hoer’ of ‘fucking flikker’”.

‘Als we alle witten vermoorden, zal er geen racisme meer bestaan’
Anderzijds zeggen niet-geassimileerde scholieren openlijk dat ze blanken haten, dat ze Joden haten, dat ze willen dat de sharia wordt ingevoerd. Ik heb ellenlange discussies met scholieren, die vinden dat alle blanken vermoord moeten worden en beweren dat er dan geen racisme meer zal bestaan.
Als persoon probeer ik hun goed les te geven, als burger zie ik dat de wrede mechanismen van de burgeroorlog steeds dichterbij komen in mijn school. Ik zie de vooroordelen over en weer toenemen.

Zweedse leerlingen verbergen zich in klaslokaal
We hebben al jarenlang aparte klassen voor niet-moslim scholieren enerzijds, en moslim en Afrikaanse scholieren anderzijds. Dat is geen racisme, dat is de realiteit van vandaag in Zweedse scholen. De Zweedse en geassimileerde leerlingen verbergen zich in het klaslokaal. Alle ruimte wordt ingenomen door niet-geassimileerde jongeren met hun van haat vervulde tirades, waarin ze iedereen beschuldigen. Het nieuwe zwart is ‘racistische hoer’ of ‘ISIS will fu*king cut you’ schreeuwen.
Alleen al vragen of de Zweedse cultuur misschien ook goede kanten heeft, betekent uitsluiting, aanvallen, bedreigingen en intimidatie. Dat heb ik vaak zien gebeuren. Ik begrijp dat de Zweedse en genaturaliseerde scholieren zich muisstil houden. Niemand wil te boek staan als racist.

Door het slechte Zweeds van buitenlandse scholieren, gaat niveau van hele klas naar beneden
Sommige leraressen van Noord-Afrikaanse of Midden-Oosterse komaf, weigeren hierin mee te gaan. Of de niet-geassimileerde jeugd goede burgers worden, of leden van een criminele bende, zoals de milities in Kongo-Kinshasa of voormalig Joegoslavië, hangt er helemaal van of de maatschappij het voorbeeld van deze leraressen zal volgen.
Het slechte Zweeds van niet-geassimileerde jongeren en het feit dat de verantwoordelijkheid voor leerprestaties volledig bij de individuele leraar ligt, zorgt ervoor dat het niveau van een hele klas naar beneden gaat.

Met wapen naar school om familie-eer te redden
Ik kan een hele lijst opnoemen van dingen die me bezorgd maken. De moeder die zei dat het goed was dat haar zoon een buschauffeur had aangevallen, omdat die ‘hem niet respecteerde’. De scholier die een medeleerling met een wapen bedreigde, om de familie-eer te redden. De leerlinge die door haar familie werd uitgestoten omdat ze seks voor het huwelijk had gehad. De jongen die door zijn broer met moord werd bedreigd, omdat hij verliefd was op een niet-moslim meisje. De jongen die wilde dat alle Zweedse meisjes besneden worden. De Zweedse scholieren die niet meer de juiste hulp en steun krijgen, omdat alle middelen naar de nieuwkomers gaan. De leraar die zonder enige kennis van zaken zonder blikken of blozen zei dat Donald Trump een nucleaire oorlog met Rusland wil.
Al deze gevallen zijn slechts voorbeelden op een school waar alle morele concepten in de ijskast zijn verdwenen, en waar de etnische tegenstellingen steeds groter en dieper worden, tegenstellingen die zelfs gevierd worden met het gebruik van de Orwelliaanse term ‘multiculturalisme’.

Zweden: etnische segregatie
Geleidelijk is ons land veranderd in een anarchistische samenleving, waar de school de eerste frontlinie is in een culturele oorlog die door de politieke en media elite wordt aangedreven, een samenleving die niet meer als een multicultureel land kan worden beschouwd, maar – en dat is het ergste van alles – als een etnische gesegregeerd land, zoals Tito’s Joegoslavië of Mobutu’s Zaïre. Dit is wat we elke dag in de school kunnen zien.
en

Lees hier de hele brief van Dübeck.

Speisa, 14 februari 2017

http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.3707/in-the-schools-one-can-see-the-war-coming.html

Zie ook:
Beveiligingspoortjes en beveiligers op Zweedse school; school won Vredesprijs voor vele migrantenkinder

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s